جنبش آزادی قلم

نشریه الکترونیکی جنبش آزادی قلم

جنبش آزادی قلم

نشریه الکترونیکی جنبش آزادی قلم

جنبش آزادی قلم

شروع به نوشتن مرا آرام می کند دغدغه های درونی مرا بیرون می ریزد اگر این طریق آرامش بخش ما را نمی پسندید ما واقعا از شما پوزش می خواهیم لطفا یا تحمل فرمائید یا از وبلاگ های دوستان دیگر دیدن فرمائید.این جنبش به صورت خود جوش و سر آغازش از درون خودمان می باشد و وابسته به هیچ نهاد یا حزب و جریان سیاسی و یا تفکرات سلطه جویانه نمی باشد.
کانال تلگرام جنبش آزادی قلم : freepenmovement@

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

Mr. Robot: Is any of it real? I mean, look at this, look at it! A world built on fantasy! Synthetic emotions in the form of pills! Psychological warfare in the form of advertising! Mind altering chemicals in the form of food! Brainwashing seminars in the form of media! Controlled isolated bubbles in the form of social networks. Real? You want to talk about reality? We haven't lived in anything remotely close to it since the turn of the century! We turned it off, took out the batteries, snacked on a bag of GMOs, while we tossed the remnants into the ever expanding dumpster of the human condition. We live in branded houses, trademarked by corporations, built on bipolar numbers, jumping up and down on digital displays, hypnotizing us into the biggest slumber mankind has ever seen. You'd have to dig pretty deep, kiddo, before you can find anything real. We live in a kingdom of bullshit, that even you have lived in for far too long. So don't tell me about not being real: I'm no less real than the fucking beef patty in your big mac. As far as you are concerned, Elliot, I am very real. We are all together now, whether you like it or not.

  • آراز شاه

هنر من آن است که می دانم که هیچ نمی دانم و تخصص من آن است که باید بخوانم تا بدانم


  • آراز شاه

برای تائید ادعای بنده روزی دوربین عکاسی یا فیلم برداری معمولی برداشته و خیابان های اصلی یا فرعی شهر پرسه ای بزنید و سعی کنید عکس بگیرید از مناظر ، منظورم فقط دید هنری است و اصلا به فکر خود خطور هم نکند به حریم خصوصی مردم وارد شوید .به سوال هایی که از شما پرسیده می شود کمی تامل کنید از شهردای هستی از اطلاعات اومدی ؟ نظامی هستی ؟ می خواهی برای کسبه بدبخت مالیات ببندی؟ و یا هزاران سوال دیگر اخر چرا ما هیچ اعتمادی به سیستم یا به نوعی نظامی که می خواهد امنیت ما را تامین کند نداریم ؟ آیا من را نمی شناسند آیا من یک خارجی هستم ؟ آیا آمریکایی یا غربی هستم و برای جاسوی یا ضربه آمده ام ؟ جالب است اگر یک خارجی عکس بگیرد آن را باور داریم و خیلی هم خوشحال می شویم با هر زوری که شده چند کلمه انگلیسی هم حرف بزنیم .آخر چرا این سوالی است که نه از مردم باید از مسولین پرسید که چرا هیچ اعتمادی نداریم که حتی پتو و لوازم مایحتاج بهداشتی را به ارگان های دولتی بسپاریم و سعی می کنیم خودمان با هر بی نظمی هم که شده به دست زلزله زدگان برسانیم اینها همه سوالاتی هستند نه از وجود و درون اعماق ذهن پوسیده من،  بلکه سوالاتی سنگ فرش شده بروی کف خیابان ها می باشد.شاید روزی جوابی داشته باشد غیر از خفه شو... 


  • آراز شاه

لیبرالیسم تنها گزینه ممکن است و جوامع ، حتی آن هایی که هویت خود را در تنازع با این ایده تعریف کرده اند دیر یا زود ، ناگزیر از سلام یا تسلیم اند . رمز برتری ان بیش از این که در حقیقت یا حقانیت اش باشد ، در تطابق کلی آن با نیاز های انسان ، و انعطاف کافی در برخورد با تحولات است .

مرتضی مردیها - کتاب در دفاع از سیاست

  • آراز شاه

به نام خداوند که جهان را آفرید برای انسانی که آفرینش را درک کند

هر انسانی که روح و نفسی دارد پر از تفکراتی است که می توان سر منشا آن را وجود منبعی مملو از دانسته ها ، نام گذاری کرد.انسانی که با افکار خود زنده است و افکارش تنها چیزی است که بی نهایت و مطلق کامل را تجلی می کند.در سراسر این راه کسی نمی تواند و حق ندارد تفکر دیگری را والاتر از تفکرات انسان دیگر قرار دهد زیرا که نمی شود معیار دقیقی از برتری در میان تمامی افراد متصور شد.برای این منظور این وبلاگ سعی کرده است تا راهی در وجود خودش پیدا کند برای آرامش گرفتن و تخلیه دغدغه های ذهنی در مورد تفکر،برای این منظور از خودم شروع کردم و نوشتن را روشی برای پاسخ به چراهای درون ذهن خودم یافتم.این جنیش در اصل درون وجودی هر فرد است و در راستای تحقق آرامش در وجود فردی بوده و علاقه ای به تغییر جهان یا دیگران ندارد.جنبش آزادی قلم برون ریزی برای پاسخ به سوالاتی است که می تواند هر انسانی را درگیر خود کند.

  • آراز شاه