جنبش آزادی قلم

نشریه الکترونیکی جنبش آزادی قلم

جنبش آزادی قلم

نشریه الکترونیکی جنبش آزادی قلم

جنبش آزادی قلم

شروع به نوشتن مرا آرام می کند دغدغه های درونی مرا بیرون می ریزد اگر این طریق آرامش بخش ما را نمی پسندید ما واقعا از شما پوزش می خواهیم لطفا یا تحمل فرمائید یا از وبلاگ های دوستان دیگر دیدن فرمائید.این جنبش به صورت خود جوش و سر آغازش از درون خودمان می باشد و وابسته به هیچ نهاد یا حزب و جریان سیاسی و یا تفکرات سلطه جویانه نمی باشد.
کانال تلگرام جنبش آزادی قلم : freepenmovement@

طبقه بندی موضوعی

نور بالاهای اتحاد

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۰۶ ق.ظ

مفهوم اتحاد نمایانگر هدف مشترک بین اعضایش می باشد، حال این اعضا در هر زمینه اختلاف نظر داشتته باشند در مورد هدف مشترک خود به یک اتحاد و هم کلامی واحدی می رسند.این اعضا یا انسان هستند و یا حیوان ولی هدف اصلی آنها اشتراکاتی است که سعی در برآورده کردن آن دارند.

اگر در اتوبان و یا جاده های عریض رانندگی کرده باشید حتما با نور بالا زدن های سمت مخالف جاده روبرو شده اید که اشاره به وجود پلیس کنترل سرعت می نماید و این کار تقریبا بیرون از تیر رس و یا برد موثر دوربین ثبت سرعت انجام می گیرد و رانندگان هر دو مسیر با این کار به نوعی ابراز همدردی و اتحادی در زمینه رعایت سرعت می نمایند و با زدن نور بالا مجدد یا از هم تشکر می کنند و یا اعلام می کنند که از اطلاع رسانی آنها مطلع شده اند و اقدام به کمتر سرعت می کنند.ولی در این میان سوالی مطرح می شود که آیا این اتحاد به دلیل رعایت مقررات رانندگی می باشد و یا فرار از جریمه شدن؟

اگر با دید راهنمایی و رانندگی به قضیه نگاه کنیم این کار بسیار عالی می باشد زیرا که در کنترل سرعت هموطنان نیز مساعدت می نمایند و سعی در کاهش خطرات ناشی از سرعت بالا هستند و اگر با دید به تور انداختن رانندگان به جهت جریمه کرد به موضوع بنگریم به ضرر راهنمایی و رانندگی خواهد بود زیرا که از این منابع در جهت کسب درآمد استفاده می شوند.

از دید راننده مقابل مسیر حرکت اگر به این مسله بنگریم حس هم دردی  تنها می تواند موضوع مهم واکنش رانندگان باشد که اولا در مسیر پلیس کنترل سرعت وجود دارد و باید سرعت را کم کنی و نیز اینکه در مرحله بعدی به فکر جان راننده و مسافران نیز هستند که سرعت بالا احتمال خطر را افزایش می دهد.

از دید راننده که از این موضوع مطلع شده نیز می تواند به شرح یک هم دلی و هم بستگی در زمینه کمک رسانی هم وطن دیگر باشد .

حال مسله اصلی این است که این فرایند به دور از چشم مراجع قضایی انجام می گیرد و نشان دهنده عدم اعتماد به مراجع ذی ربط می باشد و هر دو راننده نیز بر این قضیه اشراف کامل دارند که فقط صرفا جهت جریمه نشدن این اقدام را انجام می دهند و این عدم اعتماد ناشی از عدم فرهنگ رانندگی نمی باشد زیرا که زیر ساخت های فکری رانندگان در این معقوله مساعدت به همنوع بوده و در صدد منفعت رسانی بوده و زیان رسانی نمی باشد.

این نوع همراهی با هموطن نیز در موارد مشابه که در مقابله با مراجع قضایی و یا حکومت بوده، مثال های مشابهی دارد چرا که عدم اعتماد به پناهگاه امن حکومت، مردم را به چالش در کنار هم بودن و متحد شدن سوق می دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی